MANAL AMMAR WORLD
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي يختص بكل ما يهم الشباب و البنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
a7mad0asd
عضو ماسي
عضو ماسي
a7mad0asd

اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس Empty
مُساهمةموضوع: اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس   اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 1:36 pm

سامحونى عالتغيب الفترة اللى فاتت ....

ومحمد كمان مش عارف انه سار ولا لسه بس بردو سامحنى محمد انت عارف انك حبيبى فى الله

سامحنى انى ما سلمت عليك عموما انا معاك دايما ... والله معك ى السر وهنا وفى كل مكان انت والكل وأمة محمد أجمعين

آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن .

بردوا بسلم على الاستاذة صاحبة شأن هذا المنتدى الاستاذة منال

أرجو تصفيقه لها لو سمحتم ههههههههههههههههههه

منورانا دايما انا برجوا ان الكل يدخلوا فى كل المواضيع ويكتبوا كل حاجة مش ضرورى مرور مر الكرام وخلاص اتمنا الاستفاده من العقول التى وهبها الله اليكم والى والتفكير الذى يدور فى أذهانكم من ناحية الموضوع أو أى موضوع آخر

سامحونى أنى بطلب الطلب التقيل ده ....

بس أنا مثلكم أدخل على الموضوع وأمر مر الكرام مثل ما ذكرت ...

فقد بينت فى داخلى انه يجب أن أدخل أشارك وأكتب ما بمخى وذهنى وعقلى وتفكيرى فى الموضوع والمواضيع كلها

شـــــــــــــــــــــــــــــــكــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ً

manal ammar
Admin
manal ammar

اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس Empty
مُساهمةموضوع: رد: اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس   اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 6:01 pm

شكرا يا احمد وربنا يخليك

نورت منتداك

وفعلا يا ريت الكل يشارك علشان يشجع الناس اللي بتكتب

وشكرا علي تفاعلك المميز

اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس 626759796
https://manalammar.yoo7.com
a7mad0asd
عضو ماسي
عضو ماسي
a7mad0asd

مُساهمةموضوع: رد: اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس   اهلا بالجميع ومرحب بالكل الموجودين سابقا والجدد أنا حبيت أرحب هنا بكل الناس I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 12, 2010 12:07 am

شكرا منال

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فين الناس انا بشتكى من عدم وجود الناس والبشر هنااااااااااااااا
» هل تشعر بانك شاهدت هذا المشهد سابقا؟ اذن لقد مررت بحاله ديجافو
» English proverbs
» اهلا بكل الجدد
» الناس هنا كلها