منتدي يختص بكل ما يهم الشباب و البنات
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الزوجة النكدية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hisham_rag
عضو لامع
عضو لامع
avatar

عدد المساهمات : 97
تاريخ التسجيل : 08/10/2009

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة النكدية   الجمعة فبراير 05, 2010 3:07 am


من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ




فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:



تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل



تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم



تساعد الزوج على صلة الرحم
لأنه على طول هربان عند أمه


تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه
لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل


وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً
فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل
مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

"وراء كل رجل عظيم إمرأة"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
manal ammar
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1018
تاريخ التسجيل : 06/10/2009
الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الجمعة فبراير 05, 2010 1:06 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

اكيد طبعا طول عمرنا خيرنا عليكم ومش عايزة حد بعد كده يشتكي و الا ...................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://manalammar.yoo7.com
amr abotreka
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 186
تاريخ التسجيل : 08/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الثلاثاء فبراير 09, 2010 4:37 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد جميله جدا يا هشام ههههههههههههههههه

تسلم ايدك بجد تصدق كانت مختفيه عنى الصفات دى

رائع بجد يا هشام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hisham_rag
عضو لامع
عضو لامع
avatar

عدد المساهمات : 97
تاريخ التسجيل : 08/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الخميس فبراير 11, 2010 12:09 am

شكرا لكل اللي بيعلقو على موضوعاتي و يا رب اجيبلكم موضوعات أحلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amr abotreka
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 186
تاريخ التسجيل : 08/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الخميس فبراير 11, 2010 2:34 am

كلنا منتظرين موضوعاتك يا كابتن
لانها بجد موضوعات شيقه وبجد دمها خفيف
وده بيدل على انك شخصيه ظريفه
تحياتى لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الزوجة النكدية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
MANAL AMMAR WORLD :: منتدي منال عمار العام :: ساحة الحوار-
انتقل الى: