MANAL AMMAR WORLD
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي يختص بكل ما يهم الشباب و البنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مبروك للزمالك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
boryek
عضو ذهبي
عضو ذهبي
boryek

مبروك للزمالك Empty
مُساهمةموضوع: مبروك للزمالك   مبروك للزمالك I_icon_minitimeالإثنين مارس 08, 2010 10:36 pm

على فكره انا اهلاوى جدا جدا
لكن بجد فى الفتره الماضيه وبعد تولى حسام حسن مسؤلية تدريب ندى الزمالك وهى مسؤليه كبيره فى ظل الظروف الصعبه التى كان يعانى منها نادى الزمالك لكن شهدنا ناديا مختلفا يقدم كره جميله الاعبين استدور الروح التى طالما غابت عن ناديهم نادى الزمالك وهنا نقول ان حسام وابراهيم احدثوا الفارق لنادى الزمالك ولذلك لابد ان نقول شهادة صدق فى حق حسام حسن وهى انه مدرب قدير وينتظره مستقبل مشرق مع التدريب
والف مبروك للزمالك حسام حسن
ولكن هناك سؤال يراودنى وهو
هل ستمر حسام حسن على هذه الطريقه وهذا النجاح وهذا التاييد من قبل الجماهير ام ان الامور ستنقلب مره اخره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نحن نتمنى ان يستمر كى يزداد الدورى تالقا ومتعه ولكن انتظروا ماتش الاهلى والزمالك
roody
عضو جديد
عضو جديد
roody

مبروك للزمالك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مبروك للزمالك   مبروك للزمالك I_icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 5:55 pm

انا هبدا زى ما انت ابتديت يابيكو
على فكرة انا زمالكاوية جدا جدا
انا طبعا بشكرك على شعورك الجامد ده وتشجيعك للنادى بعد التقدم اللى احرزه في الدورى السنة دى
واهم حاجة طبعا انا بشكر ربنا على كرمه للزمالكاوية واللى وصلوله على يد حسام وابراهيم حسن وياريت ماننكرش برضه ان عندنا في الزمالك لاعيبة جامدة لان الفوز مش مدرب ناجح وبس.........
boryek
عضو ذهبي
عضو ذهبي
boryek

مبروك للزمالك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مبروك للزمالك   مبروك للزمالك I_icon_minitimeالأربعاء مايو 12, 2010 11:11 pm

يا سلام عليكى يا رودى يا زملكاويه ههههههههههههه
بس برضه هنغلبكم فى الكاس ههههههههههههه

مبروك للزمالك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مبروك الخطوبة يا روز